Alla inlägg den 28 juli 2011

Av annica johansson - 28 juli 2011 19:40

Ja idag for jag till Kybacka älgpark för andra gången :)


   Bara älskar älgar så fina och ståtliga djur.


Saknar ju lite älg i den vilda skogen. När jag växte upp och bodde i bergaskogarna så var det konstigt om man inte såg en älg en dag. Många älgmöten har man vart med om och minns dom som igår :)


Tur att denna älgpark bara ligger ca 30min bilfärd hemifrån. Brukar bli en två tre besök dit/ sommar :)


Bara stället i sig är underbar och mycket trevlig personal...


Så än så slipper inte Dennis och brudarna mig, ska dit igen :) Kanske jag har bättre tur med min planering då.


Hade idag tänkt mig en längre stund där, äta gott i lugn och ro, ta en tur i skogarna runtomkring, avnjuta kaffe med hembakt och gå en tur i hängnet. I dag tog jag mig en liten längre siesta än tänkt och han inte riktigt med dom planerna. Men Kybacka står kvar....


Alla bilder bjuder jag på via länken...

http://annica882.jalbum.net/



Fortsätter i slapphetens tecken och intar soffan. Imorgon är det slut på friden här, då kommer hela ligan hem :) ska bli skönt...


tack å hej för idag :)


Sänder varma kramar och tankar till I-M som kämpar för det lilla livet Tina och till M som kämpar med sitt....

<3 <3

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards