Alla inlägg den 24 juli 2011

Av annica johansson - 24 juli 2011 19:46

Ja jag har miljader saker jag ska göra. Så varför inte börja med ett målarprojekt oxå   gäller ju att fylla dagarna. 


Eller så handlar det hela om att paniken börjar krypa på. Går in på min sista vecka semester... Som vanligt vill man ju så mycket, men far man bara å ränner i skogen så blir det inte mycket vettigt gjort.


Fast jag har hitills haft en underbar semester så långt.


Har förberett lite möbler för målning

  6 st pinnstolar ska målas. oj vad jag kommer att svära över alla dessa pinnar....


  Bordet ska slipas lite på...


  Ett vitrinskåp jag fått av syster. Lite konstig vinkel, det ligger ner och dörrarna fattas, måste ha hjälp att bära ner det...


  En tv-bänk ska oxå målas.


Har även skrubbat av staketet runt gården så de är bara å börja måla när vädret tillåter.....


Hundvakt åt grannens hund har jag varit denna vecka...


    Här får hon följa med å mata Tigger, vet inte om hon är rädd eller vill jaga, var väldigt svårt å avläsa henne. Petade jag på henne är hon stog som en staty och knappt andades så hoppade hon till =)


Nu är det läge att rensa lite svamp som jag fått idag. En halv tvättkorg :))))


   

Ha en bra kväll :)))

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards