Alla inlägg den 15 juli 2011

Av annica johansson - 15 juli 2011 17:43

Ja som många vet har jag i dag anlänt till stugan...


Regnet det det vill inte ge sig :(  men vad gör det när man har trevligt folk runt om sig. Jag å Tess sitter just att smyckar oss med öronstickers ;)


Jag, Monica, Tess och Douglas for ivök på en liten shoppingtur. Gubbarna har kämpat med trallbygget hela dagen i regnet....

       Någon försöker smita undan kameran :)))      Övervakning av bygget är ett måste...   En ny blomart har vi fått =) Denna blomma bjöd jag gubbsen på för att de är så duktiga och kämpar där i regnet :) Jag såg till att de fick is i drinken, tänkte ju att de blir nog svettiga när de håller på ;)))      Ja gråväder var namnet....


Strax får vi en supergod middag, har aldrig ätit det med när Sonja lagar mat blir allt gudomligt gott :)))


Hej svejs på ett tag :)

Av annica johansson - 15 juli 2011 17:26

I går kväll skulle jag bara ut å ta det sista blosset innan sängen kallade. Upptäckte då denna vackra himmel....

     

Så naturligtvis lärade jag hämta kameran. Medans jag gick efter vägen samlades alla katter runt mig å höll mig sällskap :)


   Stina som spanar efter råttor  Bull tyckte han skulle göra sig fin inför fotograferingen ;)

    Sigge sötnos...


   Sigge med sin beskyddare Kalle :)


  Stina undrar nog varför Bull bara ligger där å inte är ute på råttspaning =)

     Sigge och Bull spanar av läget


Hittade även två rådjur på åkern, en bock och en en hona ( vet inte vad man kallar dom :-S)


    Kvaliten på fotona är som dom är, har ljusat upp dom rejält kan jag säga...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards