Alla inlägg den 27 juli 2011

Av annica johansson - 27 juli 2011 16:54


















I måndags började jag på mitt målarprojekt.

Möblerna har jag bara hunnit grundat...

 


Ett vitrinskå


     

Tv-bänk och 6st pinnstolar, aldeles för många pinnar på sånna kan jag tycka i ett målarperspektiv =)


Har ju även ett staket som ska målas och hundarna på semester så läge att få det gjort. I skrivande stund har jag inte många brädor kvar :)))


Har ju målat i två dygn nu så idag är jag sliten och många minipauser blir det..

   Denna del av staketet får vänta till våren då det är möjligt att få bort humlen från det =)


I morse hade jag ingen lust att måla alls. Tog bilen på en liten skogsrunda. Bilderna får prata för sig själv...

                                         

På hemvägen hoppade denna lilla krabat ;) gröngölingen :)


           Stina hade tydligen tagit över min stol när jag kom hem :)


     

Tigger på grönbete...

   

Näe nu är det dax att måla färdigt det sista på staketet....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards