Alla inlägg den 17 juli 2011

Av annica johansson - 17 juli 2011 18:53

I dag blev jag kvar själv med hundarna i stugan. jag har en extra hund med mig så dom är tre till antalet. Hunden är "svägerskans" leonberger, Meja 5 år, alltså lika gamal som min Jack.


Efter att de övriga lämnat stugan tog jag mig en siesta i hopp om att vädret skulle bli bättre. Solen har lyst hela dagen med lite molntappar men det har blåst rejält, blir ju så kallt så här vid sjön när det blåser, men får vara glad att det inte regnar. Tittar man på prognosen för veckan ser det inte så ljust ut :/


I går lördag var jag ut å fotade, solnedgång på ena hållet och månen på det andra. Snacka om att det är skillnad på dessa sidor.....


       

Gubbarna har ju kämpat i regn, sol och blåst med att få färdig trallen runt halva stugan. De har varit jätteduktiga. Enkla räcken med  kryss ska upp på en del ställen och på vissa ställen ska trappsteg byggas.

Det blev så bra så det nästan inte är sant =)

     

Testade kameran lite och fick fina bilder på Kelly och Meja...

       

I dag efter siestn bjöds det på mergben åt hundarna, själv fick jag kaffe å hembakt =) fast det fick ju även hundarna ;)

   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards