Alla inlägg under juni 2013

Av annica johansson - 29 juni 2013 09:48

Jag och mitt arbetslag åkte till Kilskär som ligger i Hållnäs för två planeringdagar. En otroligt vacker plats och en jättefin stuga aldeles vid havet. Vädret var sisådär, grått och mörkt men det var dock varmt och vindstilla.....


Vi kom dit på onsdagskvällen och for hem på fredag em. Fredagen bjöd på mer sol men då blåste det mer så stundtals var det varmt och skönt men vindarna var iskalla....


           


 

En vacker solnedgång mötte vi när vi anlände....


                             

Många vackra vyer att skåda....


Fågellivet.


Kvällstoaletten... gäller att hålla sig ren... (gråtrut)

 

havstrut...

       

Gråtrut....

 

Havstrut

 

Fiskmås

   

Silvertärnan fick fångst...

   

Sädesärla, unge.....

 

silvertärna...

Havstrutar

 

Vigg....


 

Vanlig skogsgroda

 

Humlebagge...

     

   

Vitpyrola..

     

Svärdslilja

     

Jungfr Marie Nycklar

         

Näsrot

   

krypört....     

Av annica johansson - 16 juni 2013 10:14

96 meter upp i ett torn. Otrolig utsikt, ångrar inte en sekund att jag tog mig hit.......


                                                           

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards