Alla inlägg den 29 januari 2012

Av annica johansson - 29 januari 2012 14:12

Ja idag kan man inte klaga på vädret heller, mer perfekt än så här kan det inte bli :)


Strålande sol och snötckt mark, solen värmer och sett att den även töat bort snö här och var :)


På denna sten kan man se hur solens strålar smälter snön :) det är kärlek det <3 =))


     

Startade fm med att träffa en kollega i skogen för att träna hundmöte med hennes Nazzlie, en rottis tik på 4 år.

Så vacker, mysig och snäller en riktig krambjörn :)


Det var bara Jack som fick följa med på detta äventyr, genom att han är så lugn och inte bryr sig så väldans om andra hundar. Jack är även duktig på, då han träffar hundar som är osäker, då bara struntar han i dom och går sin väg, så bra för då får de andra hundarna i lugn och ro ta kontakt utan att känna sig påflugen och trängd.


Detta möte gick galant, de försökte till och med att leka lite :) Så detta måste vi göra om :)



Kelly hade ju varit måtligt glad över att jag lämnat henne hemma, hon hade ylat å hålt på =) Hon blev dock mutad med ett märgben :)


Tog med Kelly på åkern så även hon skulle få rusa av sig.

Men tydligen när jag går ut med henne själv så finns det bara en sak i hennes huvud..SPÅRA!!!!!

Fick nada kontakt med henne, det var ju både rådjur, räv, har, katt spår att hålla koll på eventuellt såg jag även lodjursspår, men är ingen expert så jag säger inget men å andra sidan så finns det ju en lofamilj här i byn, säkert fler men jag vet bara av en :)

 


Har lagt uta bilderna på jAlbum, tänkte jag skulle dela upp dom men...näe, tar sån tid ändå detta med fotona så jag la ut dom rakt av bara :)


http://jalbum.net/sv/browse/user/album/1116197/ 


Ha en fortsatt trevlig och härlig söndag....


Jag fortsätter min underbara dag med tårtkalas för Kelly och sen blir det pizza på em... 

Ser inte ut som det blir nå vettigt gjort idag heller. Stakarna dom står kvar dom, men vad gör det när solen skiner så vackert?



Av annica johansson - 29 januari 2012 07:29

Liten blir stor :)


I dag fyller Kelly 2 år.....


   2009

   2010


 

2011


















    2012 igår....




Stort GRATTIS till Kelly och hennes syskon  :))))  


 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards