Alla inlägg den 7 januari 2012

Av annica johansson - 7 januari 2012 20:07

I dag tog jag ju ut den gamla höbalen, den skulle kasseras. Kom på att den kunde hundarna få att leka med. Jack bara älskar att rumla runt i hö och halm, ja Kelly gillar det oxå =)


Sen är det ju lite praktiskt oxå. Den delen jag la den på, har hundarna sprungit sönder gräset på så vid töväder är det mest bara lera där :( så då gör ju höet mer nytta där det ligger nu än att kasta det någon annan stans.


Har försökt att ladda upp en video där jag filmade deras bus, men tydligen funkar inte det. Får testa igen i morgon. Lite bilder tog jag naturligtvis :)



               




 




Testar att lägga upp en film...


 

Av annica johansson - 7 januari 2012 19:33

Sicken dag :)

Började lite hektiskt. Trodde jag hade gott om tid innan avfärden till Läckerolen, men oj så fel jag hade =) På en halvtimme fick jag duscha, sminka mig, föna håret, få på kläder, borsta tänder och leta väska och pluska,

men jag han!


Kunde dock börja komma ner i varv när vi paserat Sandviken :) Jag hade ju planerat in en massa annat jag skulle hinna med innan avfärd men, vet faktiskt inte vart tiden tog vägen.



Väl framme så tog vi plats i en föreläsningssal, vi var ett gäng på ca 40 personer.

Halvintressant var det när Korsnärsdirektören pratade, man är väl inte så insatt i ämnet, men att dom är ledande när det gäller kartongindustrin och gör dom bästa förpackningar, som tetra pack t ex. Är ju lite intressant.

Sist kom Brynästränaren Tommy Johansson ochberättade om laget.


Sen bar det av til logen. Lär säga att det var bättre förra året då vi hade små loger. Nu hade vi en dubbel loge. Trevligt var det men mycket folk på liten yta.


Dax för maten:

Förrätt: tunnbrörulle med nå jox i, gott iaf :)

Varmrätt: Tornedo med portvinssås och potatisgratäng.

Efterrätt: Kladdkaka med grädde


Var lite svårt att äta i lugn och ro, kastade i mig maten för att inte missa nedsläppet och efterrätten åts i två omgångar =) skulle ju hinna röka och pinka där i pausen, stressigt var det men det gick det å :)


Å vilken match sen då!!! :))


Nästan fullsat och superbra stämning i hela arenan :) Superbra spel av Brynäs som då van med 4-1 till Färjestad.


Av annica johansson - 7 januari 2012 07:35


En lördag som är fylld med aktiviteter.


En skogspromenad med Carin och hundarna är inbokad på fm :)



Känns som evigheter sedan jag tog en promenad med Carin, så det ser jag fram emot....



Klockan 13 far vi in till Läckerolarena. Korsnäs bjuder.



13.30 samling, sen kommer Korsnärs direktören och pratar lite.

Representanter från Brynäs kommer och pratar om matchen.


ca 14.30 får vi gå till vår loge och där får vi mat.

Var supergott förra året så det hoppas vi på i dag oxå,

bara det inte är gravadlax till förrätt :/

Jag äter det mesta men det har jag svårt för...


16.00 börjar matchen mellan Brynäs- Färjestad.


Å det är väl klart att vi vinner denna match!!!


Kul kommer vi att ha det det kan jag lova. Jag och Monica vi håller koll på matchen vi och gubbarna håller ställningen i baren :)


Ha en underbar lördag...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards