Alla inlägg den 28 januari 2012

Av annica johansson - 28 januari 2012 20:23






Ja idag for Carin och jag ut i skogen igen med hundarna.

Alltid lika trevligt och roligt :)


Tror hundarna hade det extra kul idag oxå, mycket lek blev det :)


Berodde ju mycket på att två av dom löper så det bidrar ju till att de blir fjantigare =)


Hade tänkt lägga upp bilderna här på bloggen och komentera många av dom,

men nu ville bloggen nått helt annat!!! =/  Snart säger jag upp bekantskapen med denna. Ena gången får man ladda in många bilder men rätt som det är så finns det en maxgräns, för vad man får ladda in på en månad. De kan ju då vara snäll å tala om vilka månader det är!!!


Ja ja...tur jag har jAlbum då :) Lite tråkigare att komentera fotona där, men å andra sidan säger ju fotona en hel del utan mina dumma komentarer =)


Varsogoda och ta en titt...


http://jalbum.net/sv/browse/user/album/1115882/




Hade ju inte sån flyt med jAlbumet heller, men det är ju en bagatell egentligen. Händer på den sidan att jag ej får fram en första bild, lite irriterande med svart framsida....


Är lite glad att jag lyckats fått några fina kort på E-G (den svarta dalmatinen) hon är väldig svårfotad, dels för det svarta kring ögonen och sen har hon en förmåga att gå med nosen i backen hela tiden.


***********


I dag testade jag och Monica nått nytt. Vi köpte hockeybiljet via datorn. Kopplade upp datorn så kunde vi se matchen mellan Brynäs- HV-71


Billig och enkelt kostade endast 139 kr....


Så detta är ju värt att köra flera gånger :)))


********

Som vanligt blir det en tidig kväller för mig, men blir ju så kvällstrött när man är uppe före tuppen om morgorna. Ska dock försöka kämpa så långt det är möjligt. Huvudvärken gör det inte lättare att hålla sig vaken, men att bädda ner sig i sängen och sappa mellan kanalerna går ju bra det å.


Tanken på helgutbudet på program så hinner säkert kl bli närmare elva halvtolv innan man hittar nått intressant och då somnar man =))


Har ett spännande hundmöte som väntar i morgon oxå.....




Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards