Alla inlägg den 16 januari 2012

Av annica johansson - 16 januari 2012 12:46

En halkig måndag, fy hur vägarna var i morse :( tur man har nära till jobbet. Glansis också regnade på det, gick knappt att gasa ens.....


Såg sandbilen fara förbi på jobbet och glad blev jag som senare skulle dra in till Viken. 

Men säger fy igen, inte hade de sandat nått heller :( bara vid utfarten mot 272:an. Skamligt lär jag då säga! De måste ju ha spart in en massa pengar på denna snöfattiga vinter, då kan de väl kosta på lite sand oxå. Måste bli billigare än att någon olycka händer!



272:an var helt okej den så du kunde man pusta ut.


Väl framme vid sjukhuset, var det dax att svära igen =/


Händer det max 2/år att jag behöver dit. Aldrig finns det någon parkering, knökfull överallt. Jag får alltid ställa mig längst ner, sen var jag oxå, men det var bara å ta fram de stora stegen och pina på, tur det var sandat på gångbanan, annars hade väl jag fått ett utbrott å ställt mig å skrikigt =))


Gick fort hos läkaren tog ca 20 min med väntan på apoteket oxå. När jag kommer ut finns det miljarder lediga parkeringar :-S  Grrr....

Synd jag såg denna bild nu då, var ju ett bra tipps annars =))


For in på ica när jag kom hem för att inhandla mat som ska förberedas för morgondagen. Hittade även semlor :p

Tyckte jag var värd sånna idag jag :))



Hundarna blev ju glader när jag kom hem och jag frågade om de ville äta semla med mig och de bara studsade och såg almänt fåniga ut =) Jag frågade om de inte kunde koka lite kaffe åt mig då, om jag är så snäll å bjuder dom på semla. Fick bara en rejäl utskällning av Jack då :-S


Har även hunnit boka in mig på LASA (Leta, Analysera, Spåra, Avsluta) till våren, ska bli spännande å få lära sig hela bilden av ett eftersök :)


Har även bokat in mig på ett nytt spårläger oxå :)


       

Undrar vem som kommer att ha roligast jag eller Kelly :)))


Näe dax å hugga in på en/två semlor då :p






Av annica johansson - 16 januari 2012 05:23

I söndags tog jag, Carin och Pontus en promenad i skogen med hundarna.


Pontus som är 9 år har börjat visat intresse för fotografering. Detta var hans andra tur, han får låna min gamla Canon eos 1000d.


Lite synd bara att jag inte har ett bättre objektiv åt han, han har 18-55mm. Skulle det vara någon som har ett bättre passande objektiv till salu, inte allt för dyrt kanske jag kan vara intreserad av ett köp?


Pontus bilder kan ni titta på här:

http://jalbum.net/sv/browse/user/album/1104603/



Mina bilder:

http://jalbum.net/sv/browse/user/album/1109427/



Carins bilder:

http://cabriedeseri.blogspot.com/2012/01/151-prommis-med-annica-kelly-jack.html


och

http://cabriedeseri.blogspot.com/2012/01/151-prommis-med-annica-dalmatinerna.html



Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards