Alla inlägg den 2 januari 2012

Av annica johansson - 2 januari 2012 06:56

God morgon lediga måndag....


Ja nu är det slut på de stora helgerna, skönt lär jag säga att det är.

Det är alltid trevligt och mysigt dessa helger men samtidigt skönt att dom är över och man kommer in i en vanlig rytm igen, vanemänniska som jag är gillar jag när det är som det ska :)


Fast helt normal blir ju inte denna vecka, är ju lite smygstart då. Är ledig i dag, jobbar tisdag, ledig onsdag, jobbar fredag och sen är det ju röddag på fredag igen, men sen så, kör vi på som vanligt, fast ändå inte =) Har gått ner i tid och kommer att jobba 75% igen. Jag och min kropp pallade inte heltid så det var bara att ge upp, så nu kommer jag att må mycket bättre :)


Efter denna dag har jag vart ledig i elva dagar, lär säga att det har varit underbart skönt och behövligt :) Jag brukar ju bli lite rastlös vid längre ledigheter men inte denna gången så jag var nog klok som tog ledigt :) Ska dock bli kul att få träffa alla goa kollegor och barn igen.



Har fått ut lite bilder på jAlbum, hade ju lite tid över på nyårsafton då jag satt hemma med hundarna. Fotona är från då Jack och jag hade egentid i skogen samt tretimmarsturen vi tog på nyårsafton....


http://annica882.jalbum.net/



God fortsättning....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards