Alla inlägg den 25 januari 2012

Av annica johansson - 25 januari 2012 17:49

Vet inte om jag har så mycket vettigt att skriva om =)Är trött som en gnu efter dagens arbete. Haft en toppendag på jobbet med mina underbara barn och kollegor, ja den visan har ni hört förut :) men jag är så glad över det så jag kommer nog att fortsätta tjata om det :)Hade turen att Niklas var sugen att röra på sig i dag så han tog hundarna på en kvällspromenad. Så skönt att slippa det när man är så här trötter....Gubben håller på å fixar lite mat, blir hamburgare och pommes :p Sen lovar jag att det blir soffan för mig resten av kvällen. Undrar varför jag är så trötter, känner mig så pigg och full av energi på dagarna och det var ju ett tag sedan jag kännde så. Denna vecka har jag då sommnat på soffan runt åttasnåret.I morgon är det torsdag och den dagen har jag väntat å längtat efter. Först har jag en superkort jobbdag, bara 4 timmar :)) Sen ska jag klippa mig och nu är det verkligen dax, har fått skjutit på det några veckor och några veckor är lika med långt hår på mig =) På kvällen är det dax att åka till Läckerolen på hockey, roligast av allt på hela dagen. Frågan är ju om jag orkar hålla mig vaken hela matchen med tanken på hur trött jag vart denna vecka... Hoppas på en bra och spännande match :)Ja inte ser det ut som det ska på bloggen heller :/ jag vill ju gärna centrera texten jag men bloggen vill inte visa dom ikonerna idag :/ så det får bli som det blir =)Nu ska jag sluta svamla och käka lite mat...Tack och bock för att ni stod ut ända hit :)))

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards