Alla inlägg den 3 januari 2012

Av annica johansson - 3 januari 2012 09:02

Att starta livet igen då, fast lite smått bara :)


Dax att jobba idag efter 11 dagars ledighet :) Och för en gång skull så har jag vart ledig, har inte gjort nå jobb, jobb hemma, knappt så jag har gjort nå nytta på hemma planen heller för den delen :) Latmasken har fått härjat fritt :)


Det var prexis vad jag behövde, vara lat och hämta krafter så jag har varit jätte duktig :)


Dax att kolla om allt är med i jobbarväskan, borde väl ha kollat detta igår men som sagt, skickade inte iväg latmasken förrän jag klev ur sängen idag ;))


Jack är ju måttligt road av att jag ska börja jobba :/ Just nu ligger han och surar. Jag har startat billen för att den ska isa av (varit lat å inte kört in den i garaget) och efter denna ledighet är han van att ha mig hemma och få åka ut i skogen titt som tätt. Just i skrivande stund ligger han plattsur ute och vägrar lyssna på mig :( Tänkte jag skulle visa honom när jag packar väskan så han förstår, jaja, får väl försöka igen då....


Ha en bra dag...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards