Alla inlägg den 19 januari 2012

Av annica johansson - 19 januari 2012 17:16

...lite av solen i dag. 

Efter jobbet packade jag hundarna direkt och hämtade sedan upp Ziba och hennes hundar.

Vi for upp till "pölen" som vi kallar denna plats. På våren och försommaren är det en underbar badplats för hundarna i en stor sandgrop.


Vi han med solen lit granna, men molnen dom kom som på beställning. Så typiskt så klart och fint hela fm, medans man jobbade, men när man får tid att ge sig ut med hundar och kamera ja då är det nästan så att solen blir blyger och gömmer sig =)


Här kan ni kolla in dagens foton:


http://jalbum.net/sv/browse/user/album/1111177/



Ja albumet börjar med de bilder jag la ut här på bloggen igår, så ni som sett dom behöver ju bara blädra förbi dom.



Jag har stora förhoppningar att solen ska lysa i helgen och om den gör det så tänker jag packa ryggan med gofika och bege mig ut i skogen och njuta i fulla drag ( utan att oroa mig för skidåkare ;))


Ja det är en historia för sig det med skidåkare.... läs detta så förstår ni...

http://mariacreadiem.blogspot.com/2012/01/skidakar-perssoniq-lika-hog-som-antalet.html



Tack för denna gång.....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards