Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

inge bra fast bra :-S

Av annica johansson - 25 januari 2011 07:52


Ja i går tog jag ju med kameran till jobbet för att försöka fota älgarna vi hade på besök utanför. Hade ju oturen att de hade gått längre in i dungen, så inte blidde det så bra kort som jag hade tänkt :/


Det är ju bara å konstatera att man ska släpa kameran hela tiden. Hade jag haft den under dagen hade jag fått kanonbilder på dessa två älgar....

   JA med lite fantasi kan man ju ana att det ligger en älg där =)


Fick dock ett bättre kort på den underbara himmelen vi hade i går em.


  

Önskar alla en trevlig tisdag :)


Apropå tisdag! Det är ju denna dag som försvinner i från mig, så idag ska jag slipa härncellerna och försöka hinna med å se vad som händer =)

Fast...kanske är svårt att hänga med å ta reda på vad det är som gör att denna dag försvinner. Om den försvinner som jag tror, kan ju inte hjärnan vara påkopplad, hade den vart påkopplad hela tiden hade ju inte dagen försvunnit??!!??


  




 
 
Carin

Carin

25 januari 2011 09:22

Kul att se älgar så nära! Ja man ska då alltid släpa kameran med, men det är då det inte händer! :-)

http://www.cabriedeseri.blogspot.com

annica johansson

25 januari 2011 09:43

Ja det är inte så ofta man ser dom nu för tiden. Du har alldeles rätt i har man kameran med händer inget :)

 
Lisa

Lisa

25 januari 2011 12:33

Wow vad snyggt foto du fick till. Försökte med samma sak jag med igår från bilen med mobilen. Kan säga att det INTE blev lika bra :)

http://www.mountainvalley-dogs.se

annica johansson

25 januari 2011 17:35

Ja jag blev nöjd med det :) Ja det är ju skillnad på kamera å kamera =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annica johansson - 28 december 2014 10:16

Ska försöka sumera året som gått med bilder. Inte helt lätt att välja ut vad man ska ta med men har gått på känslan. Tänkte först ett kort per månad men insåg att det går inte så mellan 3 och 4 per månad fick det bli :)    JANUARI   Jag ...

Av annica johansson - 22 augusti 2013 08:29

 Man ska ju hålla det man lovar. Igår var jag en olydig flicka och bröt löftet   inte bra.... eller det kanske inte gör så mycket om det bara är en annan som blir drabbad???? Jag hade lovat mig själv att låta kameran vara och inte fota nått på hela d...

Av annica johansson - 21 augusti 2013 08:52

Jo visst är det så, men just i detta läge jag är i just nu hade det vart enklare att jobba så man slipper fundera och tänka så mycket. Lite av en nystart i mitt liv igen då.....     lyser och det är 17grader i solen nu kl 09 :)    Vet väl ...

Av annica johansson - 21 augusti 2013 08:40

Ja genom att sommaren varit så torr, är det dålig återväxt på gräs och dyligt, i alla fall här runt gården. Svårt att hitta fin föda åt kaninerna, men ute på åkrarna där de slagit en gång där börjar det finnas fint gräs.   I går kväll gick jag di...

Av annica johansson - 18 augusti 2013 18:08

Dagen började med att jag begav mig till skogs för att möta upp sveriges elit taxar. Det var dax för SM i viltspår. 21 startade hundar... Är man intreserad av resultat så gå in på: http://www.gavleborgtaxklubb.se/                   ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards