Alla inlägg den 20 januari 2011

Av annica johansson - 20 januari 2011 17:44

Torsdag!!!!


Fattar inte riktigt var dagarna tar vägen, men känslan jag har är dock att jag har roligt och mår bra :) Är ju ett gott tecken eller beror det på att jag inte hinner tänka efter ordentligt??? Med tanken på hur förvirrad jag kan vara mellan varven =)


Har dock kommit fram till att det är tisdagarna som försvinner från mig, hur det vet jag inte. Jag kliver upp och är fullt medveten om att det är tisdag, annars hade ju det kommit indikationer från jobbet!!?? För om jag helt tappat bort den hade jag ju inte kommit eller kommit i tid till arbetet??? 

Eller är det ännu en del av min förvirring och vissa saker går på rutin???


Kanske jag ska forska lite på dessa tisdagar och se vad det är som händer med dom. Spänner en videokamera på huvudet och filmar hela dagen....




Jaja... den som lever får se om forskningen får nå framsteg.....


Haft en hektisk, underbar, givande och rolig dag på jobbet :) Har sagt det förut men säger det igen....


Barn är underbara :)

Spelar ingen roll om man inte är på sitt bästa humör så får dessa underbara barn en att bli strålande glad :))))


Dagens arbete slutade med en föreläsning angående kvalitetsarbete i skolan.

En givande, tung och inspirerande föreläsning vill jag sammanfatta det hela. Detta var en av fyra föreläsningar som ska betas av nu i vår.


Ja apropå vår, så har ju några fåglar redan börjat med sin vårsång, gäller att vara först om de bästa häckningsområdena. Skatorna slipar på sina band och filar på sina bon, stanna gärna upp och se deras glädje i den annalkande våren :)


Lite trist är det på ett sätt, jag har mindre fåglar vid fågelbordet. När det vart + grader kan det ha gått en hel dag utan att jag sett dom :/ vilket är ju posetivt, för då kan de ägna sig åt annat än att få i sig tillräckligt med mat för att överleva vintern :)


Hundarna blev smått galen av lycka när jag kom hem, de rusade omkring på gården, medans jag gjorde onyttigheterna :/

Lika galen var dom när dom kom in så jag stälde mig på alla fyra och började jaga dom, snacka om att de tyckte de hade en totalt galen matte som sprang omkring på alla fyra :-S


Kanske detta är en av anledningarna till att jag känner mig lycklig, galna människor upplever inte världen som dom "normala" vad nu en normal människa är för något????


Nu är det nog läge att sluta svamla och dricka lite kaffe i lugn och ro =)


Ha en trevlig kväll.....



Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards