Alla inlägg den 5 januari 2011

Av annica johansson - 5 januari 2011 05:10

Tredje öppningen på raken denna vecka, känner mig sliten. Fast det beror ju lite på att jag inte vaknat fullt ut än, några koppar kaffe till så, har bara fått i mig tre nu.


Skönt att börja tidigt på dagarna, man kommer ju hem tidigare å hinner mer. Jag är ju en morgonmänniska så att öppna passar mig jättebra.

  


I går var jag lite rastlös av mig. Städade och leket med katterna mellan dammningarna, blev trött å la mig framför tv:n. Tyckte det blev jobbigt efter en stund men orkade heller inte ta tag i något. Såg då nötskålen, med alla dessa nötter som jag envist köper hem varje år och inte är det många som äts heller. Satte mig å började knäcka dom. Nötterna ska jag lägga ut åt mina fåglar i dag. Dom brukar storgilla dessa nötter. Är ju samma visa varje år med dessa nöter jag köper hem och mycket blir kvar. Själv tycker jag det är jobbigt att bara kasta dom när jag vet att fåglarna behöver fettet. Vad gör man inte för dessa djur ;) Kan tänka mig att jag är ganska ensam om att göra detta för fåglarna.



En ledig dag får vi ju oxå på torsdag, ska nog bara slappa då, förutom att ta hand om djuren :)



På fredag har vi planeringsdag på jobbet.....


Näe åter till kaffekoppen. ha en skön och trevlig dag :)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards