Alla inlägg den 11 januari 2011

Av annica johansson - 11 januari 2011 18:51

Trött och sliten känner jag mig, första stängningen på jobbet i dag, det var länge sedan vi i personalen hade det, men lär säga att det kändes toppen bra :)

Så när jag kom hem strax efter 17.30 så var det bara å sätta sig vid ett dukat bord :) 


Kom då på att jag väntade paket på posten idag :) Jag skyndade mig ut. Jaaa!!! där låg paketet så fint i lådan :)



Min sambos kusin har skickat ner 4 sådana här tuber från 08 området :)

Världens godaste saltlakrits, mmmmm....

Jag ska dock inte ha alla tubarna för mig själv, svägerskan ska ha två hon oxå :)


Fanns ju här förut oxå, en annan sort som var i en glasburk. Har kollat i varje affär jag vart in i efter detta underbara ting, men aldrig funnit något :(


Vart prat om detta strössel när Kattis var upp å hälsade på och så är hon så snäller att hon skickar oss detta :)))


Fick dock höra av en kollega idag att det skulle finnas på ICA i Björksätra, ja då lär man ju åka å kolla om det är rätt då :)


Blir nog inget vettigt gjort här hemma idag, är trött som jag nämnde tidigare och sen har jag öppning i morgon och börjar 6.30 och kan meddela att jag redan ställt alarmet så det inte blir samma miss som i måndags när jag ställde den fel och fick stressa som en gnu......


Ska nog busa lite med hundarna sen blir det att hälsa på tomtarna framför tv burken.


Tur jag inte bryr mig om min vikt :) eller så kanske jag borde det? näääe det är ju gott och jag mår ju bra, då kan jag väl hoppa dom tankarna?


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards