Alla inlägg den 3 januari 2011

Av annica johansson - 3 januari 2011 18:52

I dag åkte tomtarna undan :) Å varje gång dom ska undan funderar jag på vem f*n har ställt fram alla   kan ju inte vara jag själv heller  .....


har nog sagt detta förut, men nästa år ska minst hälften av dessa tomtar få bo kvar på loftet, kanske dom inte blir så glada över    men si det struntar jag i.... heheh


fast jag vet ju redan hur det ser ut nästa år.....


Men nu är dom borta iaf :)


Pepparkakshuset skulle oxå bort och genom att min polar inte ville offra sig på det, kunde jag ju inte bara slänga det. Funderade om jag kunde ställa ut det åt pippisarna, men insåg snabbt att det är ju inge nyttigt åt dom...


Jag ställde det på golvet i köket..

   Hummm.....Luktar ju gott tycks alla tre tycka, sen får jag en sån där konstig blick av hundarna: - Matte!!!! halåå!!! vad tycker du vi ska göra nu???. Bull inser att det bara är matte som är knasig och går sin väg.


Kelly & Jack börjar smått slicka på huset, de blänger lite bedjande på husse som genast hjälper till och bryter en varsin bit åt dom   gott var det så husse bryter en till bit men nu sätter matte stopp  inte så bra för en hund att äta pepparkaka i större mängd, två småbitar får räcka......


  

Jack försöker dock smita iväg med taket, sötnosen min  , men elak matte som han har tar jag det av honom....


Ja så nu ere slut på denna jul. Nu ska jag bara invänta nästa vräkperiod


kan inte finnas godare bulle än denna mmmuummmss....




Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards