Alla inlägg den 14 januari 2011

Av annica johansson - 14 januari 2011 05:54


Jaaa, äntligen är den här :) men veckorna går ju så fort :-O så man hinner inte med i svängarna, igår trodde jag det var onsdag :-S


I går var jag till ICA och inhandlade för helgens bakning, men måste tebax i dag för att köpa mig en säck solrosfrön.


Läste ju i tidningen att det skulle bli brist på fågelmat snart. Tänk att inte ha nått att bjuda på när fåglarna kommer och är hungriga :( Det går ju inte för sig, på denna backe iaf =)


JA bakas ska det göras i helgen, för på måndag fyller Niklas 17 bast :)

Det ska bakas kokosmums, chokladmuffins, chokladtårta med daimgrädde och vit kladdkaka :)))

Ska även försöka mig på att baka semlor, fått ett bra recept av systra mi....



Planen är att starta direkt efter hemkomst från jobbet. Hoppas bara jag inte är lika trött som jag brukar va när jag kommer hem....


***********************************************


På lördag ska jag till Läkerol Arena och kolla på Brynäs - Skellefteå AIK

Det är korsnäs som bjuder så det blir mat och en liten föreläsning före.


Är ju inte den som i normalfall går på hockey. Har vart en gång faktiskt =) Tyckte det var roligt då, så vi får hoppas att detta blir det oxå :)



Innan jag ska på detta ska jag vara med på hundpromenaderna som anordnas i denna by, har bara lyckats vara med en gång :/ Det var trevligt och nyttigt för hundarna att få vara bland mycke folk och andra hundar :))


Önskar alla en 



Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards