Alla inlägg den 7 januari 2011

Av annica johansson - 7 januari 2011 05:33

Natt har detta varit  


Gick och la mig tidigt för det fanns inget vettigt att titta på tv:n och trötter var jag. Kunde inte somna kände mig orolig, vet inte varför, men efter en stund gav jag upp och la mig på soffan och hittade ett program om en mördare som hade mördat sin flickvän brutalt. Ja det var lite otäckt, jag brukar inte reagera så värstans mycket. Tydligen var det nå spesiellt med detta program.


När jag sedan insåg att jag hade somnat på soffan, kröp jag tebax till sängen.

I ett halvvaket tillstånd drömde jag mardrömmar om både verkliga och overkliga saker. otäckt var det att ändå vara vaken men kunde inte styra bilder och tankar som kom upp i huvudet.  


Somnade väl av framåt morgonsidan. naturligtvis så kändes det som jag sov som skönast när klockan ringde, men så brukar det ju vara i normala fall oxå.  


Hoppas jag håller mig pigg under dagen då vi har planeringsdag på jobbet.

Förhoppningsvis slipper jag huvudvärken i dag, blev ju faktiskt bättre med glasögonen på   


Önskar alla en underbar dag....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards