Direktlänk till inlägg 6 januari 2011

den som söker han finner...

Av annica johansson - 6 januari 2011 13:59

Ja dagen har gått i letandets tecken. Målet var att finna mina glasögon som inte använts på över ett år.


Som vanligt hade jag en bild i huvudet vart dom låg och som vanligt stämde ju inte det   varför är det alltid så???


Men jag hittade mycket annat jag haft funderingar på vart jag lagt.


Hittade skruvdragaren som jag letade för några veckor sedan och min verktygsväska. Nu kan jag samla alla mina verktyg på ett ställe och kanske få tebax kökslådan som de fått bott i.


  

Fick dock plocka ur den och damma av den ordentligt...


  

Hittade eller snarare Stina en kvarglömd tomtesak :)


Hittade även ett oväder när jag skulle ut =)))

  

Inte lång sikt i dag inte :(


Hittade även lite annat smått och gott som är bra å ha :)


Beslutade att ge upp letandet efter glasögonen. Tog lite lunch och under tiden rasslade det till i hjärnan :))) Jag hittade......

   Nu får vi se om dom kan hjälpa min huvudvärk oxå.

Misstänker skarpt att jag borde gå å kolla upp synen  igen. kan ju erkänna att jag har nog haft glasögon i minst 20 år å bara kollat upp synen en gång   


Inte bara jag som hittar saker. har nog en smart fone jag ;) Min mobil har hittat sin fotoblixt. Kanske den blev rädd när jag har sagt att det är dax att köpa en ny mobil.

  


Fast avsaknaden av blixten är inte det största problemet utan saknaden av lyse på tangenterna som gör det svårt att skriva meddelande när det är skum belysning :/


han har någon dag kvar på sig att finna det lyset, för på lördag ska jag titta på en ny...


Nu ska jag leta på lite alvedon och sängen.....


Ha det gott....



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annica johansson - 28 december 2014 10:16

Ska försöka sumera året som gått med bilder. Inte helt lätt att välja ut vad man ska ta med men har gått på känslan. Tänkte först ett kort per månad men insåg att det går inte så mellan 3 och 4 per månad fick det bli :)    JANUARI   Jag ...

Av annica johansson - 22 augusti 2013 08:29

 Man ska ju hålla det man lovar. Igår var jag en olydig flicka och bröt löftet   inte bra.... eller det kanske inte gör så mycket om det bara är en annan som blir drabbad???? Jag hade lovat mig själv att låta kameran vara och inte fota nått på hela d...

Av annica johansson - 21 augusti 2013 08:52

Jo visst är det så, men just i detta läge jag är i just nu hade det vart enklare att jobba så man slipper fundera och tänka så mycket. Lite av en nystart i mitt liv igen då.....     lyser och det är 17grader i solen nu kl 09 :)    Vet väl ...

Av annica johansson - 21 augusti 2013 08:40

Ja genom att sommaren varit så torr, är det dålig återväxt på gräs och dyligt, i alla fall här runt gården. Svårt att hitta fin föda åt kaninerna, men ute på åkrarna där de slagit en gång där börjar det finnas fint gräs.   I går kväll gick jag di...

Av annica johansson - 18 augusti 2013 18:08

Dagen började med att jag begav mig till skogs för att möta upp sveriges elit taxar. Det var dax för SM i viltspår. 21 startade hundar... Är man intreserad av resultat så gå in på: http://www.gavleborgtaxklubb.se/                   ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards