Direktlänk till inlägg 27 oktober 2010

Rehabilitering :)

Av annica johansson - 27 oktober 2010 14:12

Ja här kommer bilder från gårdagens och dagens reab, för både kropp och själ :)


Stannade till vid bångs och fångade en "strålade" soluppgång...


Efter vilan bar det ut i skogen, både doktorn och kiropraktns rekomendationer :)


 

Det finns mycket i skogen sm fachinerar mig. En sak är döda ting...

      

En anan sak som är fachinerande är: vi tycker att allt dör nu när hösten är här och plockar bort allt det gröna och fina. Det många inte tänker på är att naturen redan har förberett sig på våren och lagt sig i startgoparna. Vi har alla blommor som släppt sina frön till marken som redan börjat sin prosess...

     

Att träden redan gjort sina knoppar redo för våren...

    opps inget träd då..men knopp.... =)         

Har även lärt mig något nytt :) Här står en evighetstall, som ska fröa av sig och slutligen bli ett boträd åt div djur :)

 

Även all denna svampsom står kvar i skogen (måste va miljader kvar) ger ju avkommor genom myselen och sina sporer :)

  

Ja finns så mycket underbart i skogen och udar om jag någonsin kommer att tröttna på att ta med kameran ut????


Har även gjort världens upptäckt ;) Det finns lejon som smyger på en i skogen =)))




    

              

Var å handlade lite efter skogen. Inhandlade lite saker som kan hjälpa mig att få bort inflamationen :)


Köpte mig även en ny liten termosmugg, som ska hålla värmen 3-4 timmar :) Kan ju vara bra utifall det skulle ända igen att jag inte har en mugg med mig =)) Denna är liten å behändig bara å stoppa i fickan å gå....

     

Så bara å testa den i dag då när jag ska på fotokurs....


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annica johansson - 28 december 2014 10:16

Ska försöka sumera året som gått med bilder. Inte helt lätt att välja ut vad man ska ta med men har gått på känslan. Tänkte först ett kort per månad men insåg att det går inte så mellan 3 och 4 per månad fick det bli :)    JANUARI   Jag ...

Av annica johansson - 22 augusti 2013 08:29

 Man ska ju hålla det man lovar. Igår var jag en olydig flicka och bröt löftet   inte bra.... eller det kanske inte gör så mycket om det bara är en annan som blir drabbad???? Jag hade lovat mig själv att låta kameran vara och inte fota nått på hela d...

Av annica johansson - 21 augusti 2013 08:52

Jo visst är det så, men just i detta läge jag är i just nu hade det vart enklare att jobba så man slipper fundera och tänka så mycket. Lite av en nystart i mitt liv igen då.....     lyser och det är 17grader i solen nu kl 09 :)    Vet väl ...

Av annica johansson - 21 augusti 2013 08:40

Ja genom att sommaren varit så torr, är det dålig återväxt på gräs och dyligt, i alla fall här runt gården. Svårt att hitta fin föda åt kaninerna, men ute på åkrarna där de slagit en gång där börjar det finnas fint gräs.   I går kväll gick jag di...

Av annica johansson - 18 augusti 2013 18:08

Dagen började med att jag begav mig till skogs för att möta upp sveriges elit taxar. Det var dax för SM i viltspår. 21 startade hundar... Är man intreserad av resultat så gå in på: http://www.gavleborgtaxklubb.se/                   ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards