Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av annica johansson - 17 oktober 2010 17:33

Ja då är dagn här. Idag startar fotokursen ag fick i present av gubben :)

Det ska bli spännande å intressant....


Vi ska ju vara i bystugan här hemma i trakten och jag har vart i dom lokalerna förut så jag har pyltat på mig kläder, för det brukar vara svina kallt där. Är ett gammalt bönhus, så det är stora ytor och tar mycket värme, har dock lite förhoppningar genom att det varit aktiviteter där under dagen :)


Lär även informera att två nya gäster anlänt till mitt fågelbord. Det är grönfinken och talltitan :)) Älskar mina småfåglar jag. Men undrar inte om jag lär gå upp å jobba heltid igen :/

När det är som kallast under vintern brukar det gå minst 10 liter frön per dag Har under dessa tre dagar fyllt på 10liter/ dag å då är det bara höst ännu =) blir en dyr viter detta, men det är dom värda :))))


Hej å hopp...

Av annica johansson - 17 oktober 2010 07:55

  

Södags morgon -4 grader ute....


Stina njuter av stugvärmen efter en natts äventyr....


         

Älgbensfrossa.....


  

Pilfink ansöker om tillstånd att landa....


   

Ligan har anlänt....


   

Nötväckan är något skeptisk till fotografen, men annars en tuff krabat som ag kan komma väldigt nära...

 

Min hacke som jag säger... fotat genom ett skitigt fönster, men jag fick med honom :)))


Önskar ibland att jag var en liten fågel jag å....     

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards