Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av annica johansson - 25 oktober 2010 16:41

Ja, då har man vart hos doktorn då. Ännu en mycket trevlig och kunnig sådan, har haft tur den senaste tidenjag :) Elle kanske inte man ska kalla det tur när man måste uppsöka läkare?????


Det första han utbrister när han ser mig är:

- Du kan ju röra på dig!!! :) vad skönt, för i papperen så var du väldigt illa därann kan jag se.


Jo helt klart är jag rörlig jämte mot förra veckan. Han undersöker ryggen och konstaterar att den inte är bra å att jag har åkt på ryggskott igen :(


Han säger att han sjukskriver mig till den tredje nov. Nej, säger då jag lite uppgivet. han protesterar och säger att man ska ta det försiktigt med sånna här skador. Jag föreslår bara veckan ut då??? Nej! blir svaret

ja, ja bara å ge med sig  då...


Han berättade även om olika forskningsstudier som gjorts på just ryggvärk.

Intressant lär jag säga.


Har bokat in mig hos en kiropraktor i morgon och hoppas han kan hjälpa mig på vägen.



Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards