Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av annica johansson - 22 oktober 2010 12:51

Har jag vart iväg å knådat hela kroppen   och kan ju lova att det inte bara var i ryggen det stelt, från bena upp till nacken hade jag spänningar, under behandlingen så dröp jag av svett, vilket är ett gott tecken då blodet börjat strömma igen... Så se upp för snart är jag nog på banan igen....


I dag ska det vinterbonas ordentligt åt Tigger

Har beslutat att han inte ska få bo inne i den mörka å trista ladan utan få bo kvar i sin stora bur ute, men först måste det fixas till lite så han får det bekvämt. Passar på att tacka Anna för tippsen    


Önskar er alla en trevlig helg...

Av annica johansson - 22 oktober 2010 06:25



Ja vi brukar småprata på morgarna, men det är ju inte alltid jag lyssnar ;) just nu så känns det rellativt skapligt i ryggen, det gjorde det inte i går kanjag säga, kändes som ryggraden hade förvandlats till en träpinne och gått av och alla småflisor skavde. Är ju dock ett bra tecken, en läkningsprosses av nervtrådar som konektar igen :) Inget ont som har nå gott med sig.


Ska idag kontakta damen som brukar fixa min rygg och se om hon kan hjälpa mig att släppa på lite spännigar som finns kvar. Känner paniken kommer att nu vill jag jobba och har ju nu snart vart orörlig i en vecka och arbetet här hemma har ju stannat upp och med en massa djur så blir det fort nergånget ;)


Har även lite panik över min kanin som fortfarande bor utomhus. Vill ju ha in honom i ladan. Är det någon som vet hur mycket dom tål egentligen??? Jag har honom i en stor bur på 20 kvadrat och han springer på backen, ej bur på ben. Han har fått halm att springa på nu. Jag vet att man inte får ha kaniner på "backen" över vintern. Tar tacksamt emot synpunkter på hur jag ska göra, tycker samtidigt att det är sorligt att ta in honom. Visserligen har han lika stort inne och fönster med dagsljus men det blir ju inte samma liksom....

 Har haft funderingar på att han ska få bo inne på nätterna och  ute på dagarna om vädret tillåter, men inte så enkelt han är ej så tam å jaga en kanin på 20 kvadrat med div gömsler är inte en  barnlek =)


Önskar er alla en trevlig fredag....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards