Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av annica johansson - 24 oktober 2010 15:32

                        

Av annica johansson - 24 oktober 2010 08:38

Här kommer lite bilder som jag tog i lördags. Inte helt nöjda med dem. Om det beror på att jag inte var riktigt taggad för att fota eller om alla inställningar gjort mig snurrig eller om den skarpa solen distraherat mig, har märkt att för stark sol inte ger så bra kort....


Det första vi gjorde var att åka till Tärnsjö fötköpa en ytterdörr.  Tog med kameran å knäppte nått kort genom bilrutan...

  

Dessa vackra hästar går i en hage aldeles där jag bor.

  

Lite småhalkigt var det efter vägarna :/


Väl hemm var det dax att kasta i sig nått att äta och sen bar det av till skogen för å testa lite inställningar på kameran....


Kan ju säga att hundarna inte blidde så glada av att inte få följa med, men lite svårt å konsentrera sig på att fota och dessa två virrisar...

     

Matte vi då????? Ja ja en annan gång...


Skogen....

          


Tog något på Tigger å hans vinterbonade hus när jag kom hem. 


   

Inte så estetiskt vackert men han verkar trivas =)


   

Här är densuddiga =) dörren vi inhandlade  som ska sitta på den lilla utbyggnaden vid grovantren

  


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards