Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av annica johansson - 18 oktober 2010 12:02

Det tråkiga.....

 Ja då har jag vart på behandling av ryggen,som började strejka rejält lördagen och bara blivit sämmre sen dess. Det visade sig att jag hade inflamation på tre ställen och två kotor fel och knutor i ben, rygg och nacke :(

Inte undra på att det gör ont då....


Det mummsiga.....

Tycker dock "lite" synd om mig själv då....

hungrig blir man ju fast man har ont, men vem orkar fixa till något när det gör   ont. Men är man sjuk så får man ju frossa lite, så det blidde varma bullar med mjölk....

  

mummsigt värre lär jag säga....


Avslutar med det roliga....

Har anmält Kelly till en valpkurs som startar om 2,5 veckor. Den damen behöver bli lite tuffare och säkrare på sig själv och vad är då bättre än en valpkurs där hon får träffa många hundar och människor. Kul ska det bli i alla fall....



Av annica johansson - 18 oktober 2010 07:49

Nu är det så här att min rygg å jag är osams   Ryggen vill inte vara med nåe mer,men jag vill ju inte vara hemma från jobbet, vi har bråkat i två dagar nu och jag får inte sova utan starka medeciner, kan inte ta djupa andetag och inte lyfta något eller böja mig ner, ja då har ryggen tyvärr vunnit   . Jag kapitulerar för denna gång, men jag lovar att idag ska jag ge tebax på den om tanten som jag tänker ta ett snack med har tid.....


Över till nått mycke roligare....

I går var det premiär för fotokursen. Första mötet var roligt och inspirerande. Många trevliga människor så detta kommer nog att bli en trevlig och lärorik kurs   


Önskar alla en trevlig måndag.....


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards