Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av annica johansson - 16 oktober 2010 06:09


Får man bjuda på en kopp?

Kanske ingen som är vaken just nu, kl är ju bara 06.10 en lördag.

Å vad gör då jag uppe denna tid???

Är ju ett tecken på att jag håller på att bli frisk    Snorigt och fortfarande ont i halsen, men det kan jag ta bara jag slipper feber å värk i kroppen...


  

Hela -7 grader har vi här nu     huuua...

Lite lustigt är det med dessa temperaturer man tycker att dessa grader är hemska å uttrycker sig ofta att man fryser ihjäl  och man funderar hur man ska klara av vinter med -15-20 grader??? Man klarar av det oxå, så egentligen borde dessa temperaturer inte göra en så förskräkt...


En fördel med dessa kalla nätter om man nu ska se det possetivt är ju attkommer att vara med under dagen  Medans jag väntar på den så värmer jag mig med    och en


Planen för dagen är att hinna göra lite höst i trädgården innan vintern kommer, känner ju lite stress nu när vädret gått ått detta håll.

Om allt går vägen så har jag en chopping date med syrran på em

  

Har jag flyt och ork så kanske jag hinner städa av lite innan solen tittar fram och världen där ute kallar på mig....

Nu hör jag på mig själv att nu är du nog frisk, när sånna här planer smids, men å adra sidan känner jag mig själv oxå. Detta kan gå käpprätt åt skogen oxå, ja bara å vänta å se vad som händer....


HappySaturday-1.gif Saturday! image by misspj67

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards