Direktlänk till inlägg 19 oktober 2010

Hjärnsläpp :-S

Av annica johansson - 19 oktober 2010 13:54

Kanske är befogat att hjärnan är ur funktion, men..... är ju bättre den inte funkar nå, blir ju så jobbigt när man kommer på sig själv att man är korkad  


Försökte ringa HC på fm men det var till och med kö till den luren :((( Får ta det senare då helt enkelt. Far iväg å klipper mig, vilket var jätteskönt åt skalpen, men mindre bra för ryggen, gick inte lika bra som jag hade föreställt mig gjorde faktiskt mycke ondare!!!??!! 

döööö.... Annica som om du skulle bli förvånad över det då, optemistjolle där  ...


Är överens med frissörskan att jag ska åka hem å lägga mig å strunta i kaffet, ja självklart ska jag göra så säger ju jag då ;)


Nu gör jag ytterligare ett försök att ringa HC och får napp direkt, behöver bara vänta 5 min så ringer de upp    Jag får en tid till läkaren idag 15.40 jippppi tänker jag å ringer gubben så han kan komma hem i tid å sjussa mig. Körde ju bil själv till frissan, men vi får vara glad att det inte var långt dit, för att köra bil å ha så här ont kan jag nu i efterhand avråda från  detaljer hoppar vi över....


Smarta jag då tänker att ja då är det bara å invänta besöket då. ja vad ska man då göra under tiden???? ja kaffe går ju alltid i, drar på en panna, vankar olostigt omkring pga värken, undrar vad jag ska göra, kollar på klockan, mää hon är ju bara lite över halv två, Ja!!!! jag går å lägger mig en stund, är ju trött!!!.....Men halååå....

Du har ju satt på kaffe.....

Det är ju här det klickar till i hjärnan och jag inser hur korkad jag är. från det att jag står å diskuterar med frissan att hem å sov inget kaffe tills jag kommer hem å sätter på kannan har det tagit max 10 min......


Men visst är det väl närminnet som försvinner först när man

 kommer upp i åren  ????? Måste va så annars har vetenskapen haft fel i flera år.....


Har nu hunnit med en kopp medans jag skrivit. Skulle ju kunna prova å lägga mig en stund. Men si då kommer nästa bekymmer. Kommer att ta minst 20 minuter om jag har tur att komma i rätt läge i sängen för att det inte ska göra för djävligt ont, vad tror ni kommer att hända då efter att kaffet intagits?????? Jo

KISSNÖDIG!!!!!!!

Så innan jag är klar med alla procedurer är det väl dax att åka. känns som jag sitter å väljer mellan pest & kolera.....



jaja den som lever får se =)))




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annica johansson - 28 december 2014 10:16

Ska försöka sumera året som gått med bilder. Inte helt lätt att välja ut vad man ska ta med men har gått på känslan. Tänkte först ett kort per månad men insåg att det går inte så mellan 3 och 4 per månad fick det bli :)    JANUARI   Jag ...

Av annica johansson - 22 augusti 2013 08:29

 Man ska ju hålla det man lovar. Igår var jag en olydig flicka och bröt löftet   inte bra.... eller det kanske inte gör så mycket om det bara är en annan som blir drabbad???? Jag hade lovat mig själv att låta kameran vara och inte fota nått på hela d...

Av annica johansson - 21 augusti 2013 08:52

Jo visst är det så, men just i detta läge jag är i just nu hade det vart enklare att jobba så man slipper fundera och tänka så mycket. Lite av en nystart i mitt liv igen då.....     lyser och det är 17grader i solen nu kl 09 :)    Vet väl ...

Av annica johansson - 21 augusti 2013 08:40

Ja genom att sommaren varit så torr, är det dålig återväxt på gräs och dyligt, i alla fall här runt gården. Svårt att hitta fin föda åt kaninerna, men ute på åkrarna där de slagit en gång där börjar det finnas fint gräs.   I går kväll gick jag di...

Av annica johansson - 18 augusti 2013 18:08

Dagen började med att jag begav mig till skogs för att möta upp sveriges elit taxar. Det var dax för SM i viltspår. 21 startade hundar... Är man intreserad av resultat så gå in på: http://www.gavleborgtaxklubb.se/                   ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards