Alla inlägg den 22 september 2010

Av annica johansson - 22 september 2010 19:48

Vilket underbart väder vi haft idag :))))


Efter jobbet tog jag bilen till skogen för att släppa vildarna lösa. Blev ju lite besviken för där jag tänkte jag skulle stanna var det redan någon som var :/


Men så här i efterhand kan jag tacka den/de personerna, för där jag stannade hittade jag mängder med


Ja å som vanlig har man ju inget embalage med sig :/ Fick ta av mig tröjan och knyta ihop till en korg, man tager vad man haver :) även om det blev lite kallt i kortärmat....

Hundarna supernöjda efter att fått springa av sig i 1 timma :))


Väl hemma var det dax att kämpa lite med modemet som inte vill fungera. Ville ge det ett försök till innan jag ringer suport. Blev ju inte så mycket klokare så jag måste ringa i morgon....


Kastade i mig lite mat som gubben lagat. Bar sedan iväg till Fänja med Kelly och hade ringträning med Udo som ska ställas ut för första gången på söndag. Det gick riktigt bra för dom båda :)) Mer träning blir det i morgon....


Nu blir det tv för hela slanten.....


Önskar att    skiner i morgon oxå...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards