Alla inlägg den 20 september 2010

Av annica johansson - 20 september 2010 16:54


Ja dagen har vart toppen trots dålig sömn i natt. Måndagar börjar jag inte arbetet förrän halv tolv och idag kom jag igång på morgonen. Jag han plocka & dona, tvätta 2 maskiner, en promenad med hundarna, var ner till macken med lite återvinning och till ica, där jag köpte mig en kexschoklad och coca cola, snabbfrukost, för inte hinner jag med sånt när jag börjar så sent ;)  


Arbetet har oxå haft ett bra flyt idag. Måste få berätta vad ett barn sa idag..

Vi sitter och äter mellis och det är ganska livat i barngruppen, varvi ett av barnen uttrycker sig till oss:

-Vilka barn ni har!!!

*S* man kan ju bara älska dessa underbara barn :))))


Mindre kul blev det när jag kom hem och skulle undersöka om sandnet fått igång internättuppkopplingen, låg nere större delen av gårdagen. Nu visar det sig att modemet lagt av   . Bara till att köpa nytt då.....



Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards