Alla inlägg den 18 september 2010

Av annica johansson - 18 september 2010 12:39

Ja inte blidde då städning som jag planerat, men det visste jag nog innerst inne ändå. Följde med till Jula istället och tur var det för det fanns bara ett par röda byxor kvar åt mig :))) Hittade även ett par till, en ny modell har kommit...

Ett par rutiga :))))

Köpte även ett jäng cd skivor, så jag kan föra över lite kort från datorn, dumt att ha dom kvar där utifall något skulle hända...

Hittade även en ask med

Nu ska jag få min efterlänktade

Med mycke, mycke....

Sen ska surkärringen lägga sig å sova :))))


Av annica johansson - 18 september 2010 07:27

Å jag som hade sett ifram mot sovmorgon idag. Som vanligt så är det sällan sånt inträffar för mig. För min lilla    är lika kvällstrött som mig och blir då naturligt morgonpigg. Fast idag trodde jag nästan jag skille få sova lite längre, för vi hade varit ut å pinkat vid tresnåret. Vid halv sju kommer han dock å väcker mig och tycker att nu är det dax att kliva upp :)


I går, fredag, hade jag ingen bra dag, var nedstämd och allt jag gjorde blidde fel eller tokigt  Hatar sånna här dagar. Jag undrade hur kvällen skulle gå. Personalen på mitt arbete skulle ner å äta på Wallis och spela biljard och ha det roligt och trevligt. Jag som nu inte var det minsta upplagd för ett sådant evenemang, men allt går bara viljan finns.


Jag åkte hem efter jobbet och tog en lur framför tv:n, har varit väldigt trött på sists tiden, mycket på jobbet och fritiden, vart sjul och dras med mardrömmar. En tupplur gör nog susen tänkte jag... Det gjorde det inte, hade ingen lust att kliva ur den sköna soffan, men in i duschen, en uppfräshning brukar oxå hjälpa en loj människa, men näee inte det heller...


Tog mig ner till Wallis och då piggnade jag till, belv som en ny människa, måste ha vart sällskapet som gjorde det och en lugn miljö :)

Ja vi började kvällen med att spela biljard.  Måste va hundra år sedan jag provade på detta, för inte var det lätt att få rätt träff på bollen heller, men fick i några bollar iaf   "Även en blind höna hittar sina korn"



Men nån biljardspelare tänker jag dock inte bli. Kul hade vi och många skratt blidde det. När spelet var klart var det dax för maten och vrålhungriga var vi.

Sjussade hem en kollega och väl hemma gjorde jag kvällsbestyren och hoppade direkt i sängen och blängde på tv ica tio minuter innan ögonen slog igen, då var kl ca halv tio :)


Åter till lördagen. I dag är planen att huset ska städas och tvättunnan ska bli tom. Ja jag vet att mina planer inte alltid går som dom planeras. Tidigare i veckan var planen att åka till city cross och storhandla, men jag fixa det i torsdags, för jag ville inte stycka sönder hela helgen igen. Men nu låter det som gubben ska in till jula och själv tycker jag om den affären och är ju sugen på ett par röda snickarbyxor, har ett par, och de har blitt mina favoritbyxor...

Midjebyxor Dam

Frågan är ju om jag ska med eller vara hemma å städa????


På eftermidagen ska vi hem till svärmor och äta lite mat, hon fyllde år tidigare och det ska vi fira idag. Efter det blir väl det som det brukar sängen och tv och sover inom 5-15 min....


Önskar alla en trevlig helg.....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards