Alla inlägg den 12 september 2010

Av annica johansson - 12 september 2010 09:24

ÅÅååå nu kan jag koppla av å njuta fullt ut av morgon kaffet :)


VAr till macken å hängde på låset för att få mina efterlängtade   

Jag gjorde dock ett misstag när jag åkte och som tack fick jag en riktig utskällning   ....

Jag berättade aldrig för    att jag for iväg!!! usch och fy på mig ....


Känner mig för övrigt piggare i förkylningen och det skulle vara skönt att få gå ut i skogen och strosa, göra nytta utan att vara för ansträngande. Men vädret säger annat. Småregnar och almänt trist...

Kanske tur det oxå, för på vägen hem såg jag ett jäng grönklädda män, och sånna vill man ju inte möta i skogen, beroende på vilka avsikter de har där ute, kan ju bara vara förberedelser inför oktoberaktiviteterna, men dumt att chansa oxå....


Men jag behöver ju inte gå sysslolös, finns som vanligt en hel del att göra.

       ....

mindre roligt, men måste göras.....





Av annica johansson - 12 september 2010 08:13

Undrar om jag ska skylla på min vimsighet eller på feberyra   ....


Sov ju stora delar av dagen i går. Vid ca tolvtiden i natt försvann febern och jag piggnade till. Låg å blängde på Tv framtill fyrasnåret. Skulle ner för å ta ett bloss, som tur var upptäckte jag att jag bara hade en cigg kvar, Paniken drbbade mig på en millesekund, bara vetskapen att dom är slut kan ju få en att vilja ha tio på raken. Kommer dock på att jag har ett paket blåblend, som reserv cigg) i bilen, inte goda   men paniken lägger sig något....


Sitter nu och undrar vad macken har för öppettider, nu när jag skriver detta så har ju kl hunnit bli halv åtta. Jag måste åtminstone få i mig lite mer kaffe innan jag vågar sätta mig i en bil, så min beräkning är att när jag väl är klar för att åka har dom nog öppnat.


Trist att det är regnväder idag, nu när jag känner mig lite piggare, had passat bra med en skogspromenad en sån här dag, då man inte ska förta sig efter sjukdom...

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards