Alla inlägg den 21 september 2010

Av annica johansson - 21 september 2010 16:23

Ännu en bra dag på jobbet   Har rest till Indien två gånger idag. Det är så att vi har ett fadderbarn från Indien och därav har vi rest med barnen dit med hjälp av ett dramaäventyr, spännande....


Meningen var att jag skulle träna viltspå med Kelly idag, men genom att vädergudarna ville annat så blidde det inställt...

Tur kanske var det ;)


Trött var jag efter arbetsdagen så efter att ha tagit reda på Kellys bus som hon gjort under dagen, tog jag en siesta   deckade av en timme, det var så skönt.


Kellys bravader idag var att släpa ut 4 par gummistövlar, en skjorta, rivit ner en blommkruka samt att tuggat sönder en hushållsrulle på övervåningen   ...


Tog lite fika när jag vaknade, kaffe å svärmors goda bullar. Förberede sedan pankakssmeten. Blir lite annorlunda pankisar idag. Jag tänker finhacka sidfläsk och riva i äpple i smeten, mmmuummms...


Kom under tiden på att jag behövde mer ägg och Lena hade ju anonserat ut att hon hade mycke ägg, så det var bara te å åka dit och köpa ett gäng. Hundarna fick följa med, ville inte ha någon mer oreda i hemmet.



Hundarna blev måttlig road av att BARA få åka bil. Det brukar annars innebära att få springa fritt i skogen.
Å snäller som jag är då så åkte jag till vårt vanliga ställe så de fick springa av sig, men det blidde bara en snabbis, men de blev nöjda och belåtna...



Hej å hå å tack för mig...


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards