Alla inlägg den 29 december 2010

Av annica johansson - 29 december 2010 19:16

Ja jag har så tråkigt att jag till och med sitter å blänger på you Tube    hade jag ork skulle jag nog klättra på väggarna.... 


http://www.youtube.com/watch?v=PnjgOgXPuyI


Hittade denna goding på you tube 


Febern kommer å går, kroppen värker och huvudet exploderar snart. Känner mig fortfarande som en frusen pingvin   funderar om jag ska dra på mig skoteroverallen    för jag sitter med fodrad fleece jacka och fårskinns tofflor och är kall som en isbit ändå....


Nu får det ta slut på detta, har ju hur mycket som helst att göra nu....

Av annica johansson - 29 december 2010 12:15

Ja jagfryser som bara den, sitter fullt på klädd framför brasan  och ändå känns jag som en stelfrusen pingvin   

Funderar skarpt på att krypa under duntäcket....

och drömmer mig  bort till sommar och värmen


Av annica johansson - 29 december 2010 07:45

ja då var det onsdag då, fick sova till 7.30 inte illa det heller. Kan ju bero på att jag kämpade med att vara vaken å kolla på Pirates of caribbien, lyckades ganska bra lär jag säga, nickade till nångång på mitten, men somvanligt slocknade jag av totalt den sista kvarten   Varför ska det vara så, alltid när jag kämpar om ett program så är det alltid de sista 10-15 min som jag deckar av, så jag kan aldrig berätta hur filmer slutar  


Näsan full i snor, huvudet och kroppen värker men dock ingen feber nu på morgonen. Hoppas den håller sig borta oxå.

Dagens planer är att försöka få någon ordning på hemmet efter julen, har ju struntat i det när jag legat deckad. Inhandling av mat till nyår ska vi försöka få till i dag oxå. Gubbarna ska iväg å köpa en plogbil av typen epatraktor (tror jag det var) så vi får se om vi kan komma i väg.


På nyåret kommer vi att vara ca 16 personer som firar in det nya tillsammans


Menyn:


Svampgratinerad fläskfile med pressad potatis

Sallad & vitlöksbröd


Marängsviss


ost & kex


Enkelt och gott :)


ha en skön onsdag.....


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards