Alla inlägg den 28 december 2010

Av annica johansson - 28 december 2010 13:35

Härligt var det att få vara ute i friska luften en stund   

Hade tänkt tagit en vända med hundarna men de fick besök så det blidde full rulle ändå för dom...


Full fart från liggandes   

Parlek Jack & Marre samt syskonen Lestat & Kelly

    

Mobbing på hög nivå 2 mot 1   ...  kan dock medela att de fick tebax...

 

Två trötta snömonster =) Marre & Kelly

Så mycket mer fotande blev det inte, men som vanligt det när man planerar. Blev fryssen och hör å häpna det började SNÖA   vart finns stoppknappen för detta evinnerliga snöande, blir ju galen snart ( galnare kanske =))

Främand fick gå hem efter leken och vi övriga gick in och tog oss en fika.


Var ju meningen att jag skulle börja jobba i morgon, men si det blidde att jag tog ledigt i stället, är ju inte helt fel det heller, kanske jag orkar vara vaken å se Pirates of Caribbean. Först å främst ska vi avnjuta tacos med grannarna :))))

 

Av annica johansson - 28 december 2010 10:16

Jag ska ta mig ut i snön och den friska luften, kan behövas efter att ha kurat under täcket i två dagar.

Först ska djuren där ute få lite mat och sedan ska jag försöka få bort lite snö, ja vi får väl se vad jag orkar, tror nog att jag har hur mycket energi som helst nu jag, men min erfarenhet säger nått annat, men den lyssnar jag sällan på =)


Tänker även ta med mig kameran ut, var evigheter sedan jag bara var ute å fotade på måfå....



Av annica johansson - 28 december 2010 03:47

Visst är det härligt när febran släpper taget om en   Lite trist att den gör det mitt i natten och det gör den ofta hos mig. Har man legat som ett slakt i två dygn resulterar det i att man blir ju superpigg på natten, då febran släppt sitt grepp. Klockan 03 vaknade jag å var pigg  

  

Trodde nog jag skulle sova länge idag, började titta på Pirates of the Caribbean. Har aldrig lyckats kollat på den genom att jag bara somnar framför tv.n hela tiden  

Höll på att somna som vanligt men se då fick jag rethosta så jag låg å hosta mig igenom hela filmen, så irriterande med hosta  hostae så pass mellan varven att jag blev sjöblöt av svett, kanske var det som drev ut den sista febran...


Eller så var det dessa ögon som sög ut febran   sicket ögongodis   ....


Undrar om jag klarar av att se nästa film som är i kväll, för den var ganska roande. Den går väl lika sent i dag som i går å då är det ju frågan.

Håller sig febran borta i dag så kallar ju jobbet i morgon och att vara vaken till 0.30 är väl ingen höjdare om man ska upp tidigt...

  

Barnen går dock före Johnny Depp....



  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards