Alla inlägg den 6 december 2010

Av annica johansson - 6 december 2010 15:23

Ja trött var jag redan i  morse när klockan ringde 4.30 och inte blev jag nämnvärt piggare av kaffe, som jag i normal fall blir.

Sviter efter helgen kanske med järvzoo och hundkurs och mycket annat. Har haft en toppen helg, det är ju huvudsaken, pigg kan jag va en annan dag =)

Kom dock till jobbet och allt flöt på som det skulle :)


Fick i ett sent skede och av ren tur reda på att teatern som en barngrupp skulle på hade flyttats fram till kl 11 och inte kl 13 som vi hade inplanerat. Omstrukturering krävdes och en av bilarna som skulle ner hade blivit sjuk så det fattades även en bil, men det löste vi genom att jag kunde bryta mig loss.


Vi han med en samling krin advetskalendern och vi fick i uppdrag av våran tomte Julius att vi skulle göra ljuslycktor i gips, det han vi med, lite stressigt blev det och vi gick på högvarv ett tag där. Allt flöt på fint och en rolig teater fick vi se :))


Sen var det att skynda sig tillbaks till förskolan för att få mat. Han äta och sen var det bara å ge sig ut i bilen å plocka bort bilstolar och skynda sig till frissan.  jag som annars är den som kommer för tidigt kom nu faktiskt 2 minuter sen =))


Väl i frisörstolen kopplade jag av och blev supertrött. Hinkar nu kaffe för att orka med resten av kvällen. Måste ner å handla lite, min tanke var ju att jag skulle göra det direkt efter frissan men i stressen glömde jag ju väskan kvar på jobbet =) Tur man har nära, så det var bara å hämta upp den. Får ta affan när jag vaknat till liv igen....


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards