Alla inlägg den 23 december 2010

Av annica johansson - 23 december 2010 07:29

Ja i dag är det dan för den stora dagen då tomten kommer på besök  .


Tog ledigt från jobbet i dag å det är både skönt och behövligt. Ligger lite efter med julbestyren. Har dock ett uppdrag på jobbfronten som jag lär upp å göra.


Som ni vet så är jag med i ICAs jutävling. I går vann jag på att jag hade mest röster den dagen så jag har vunnit ett signerat exemplar av Måns Zelmerlöws julskiva Christmas with Friends.  Nu är det bara å vänta å se om man har chansen att vinna 2000 kr på ICA   Det skulle ju sitta fint det


  


I dag ska jag köra hårt så jag inte behöver slita så mycket dom kommande två dagarna.

Julafton firar vi hoss grannen och vi kommer att vara 18 personer :) Bra med detta är att vi delar upp maten på 5 familjer :) så slipper man göra allt själv det är skönt :)

Juldagen firas här hemma och då är vi bara 8 st, har fått ett bortfall vilket är trist å tråkigt, men men.... Till denna dag står jag för all mat förutom att syrran gör tjälknöl och i år fick hon äran att fixa efträtten, ska bli spännande å se vad det är ;)

Sen blir det nyår och då kommer storfrämande från 08 området ;)

Minst 12 personer blir vi den dagen :)


I dag ska jag hinna tomta lite mer, klä granen, göra mer wienernougat, jansson, fixa till sillen, slå in klapparna, handla liet av det sista så jag slipper åka sen, men så tänker jag varje år men alltid är det nått som fattas...


Till er alla från oss alla

  

God Jul

&

Gott nytt år

 

Glöm ej bort djuren under julstressen, de behöver oss lika mycket fas det är jul :)




Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards