Alla inlägg den 18 december 2010

Av annica johansson - 18 december 2010 19:12

Trött och sliten är jag efter denna dag i Stockholm....


Kelly lika slut hon oxå. Gick inte så bra för oss i dag, fick dock vara kvar efter första utgallringen, därefter kom vi sist och det på grund av att kelly växt ojämt och är för hög i baken, samma var det med hennes syrra. Kelly fick jättebra kritik :) Alltså en jättefin hund men växt ojämt och hade ju tufft motstånd oxå, hon har ju prexis klivit in i juniårklassen, hon blev ju 10 månader 29 nov.


Kelly skötte sig utmärk hela dagen, en lungn och harmonisk hund hade jag hela dagen. Matte var sååå impad av henne :))

Tillägger oxå att detta var Kellys andra utstälning och ej van med denna miljö och folkmängd, för folk var det kan jag lova. Ett uttryck som föll mig på läpparna när jag kom in var:

Så in i helvete med folk å inte en mäniska =))


Träffade dock några kända personer där, Lotta, Carin och Ziba :)))


Kellys bror Lestat kom tvåa :) Det gratulerar jag honom och hans husse för :))


I avelsklassen kom vi ett med HP och uppfödarklass fick vi HP, där tar dom tydligen bara ut en vinnare och resten får HP. Var först gången jag var med om detta :) spännande var det :)


När jag får tillgång till kort från denna dag, lägger jag ut dom, hade ingen ro att fota och satt tokigt till...


Hade tur på vägen hem, när vi hade passerat essingeleden kom en trafikvarning på radion och flera olyckor inträffat så det var tvärstopp där :) Tur vi hade passerat :)

Närmaste planen nu är att hoppa i pjamasen och krypa under täcket och bara slappna av och läsa nått roligt eller bara somna in ;)....



Av annica johansson - 18 december 2010 04:41

nnnn

Rösta på detta julpynt i ICAs jultävling!

 
Tackar och bockar på förhand :)
 
 
I dag är det den stora dagen då Kelly ska ställas ut för andra gången, denna gång i juniårklassen, lilla damen blir stor :)
 
Hon ska även vara med å tävla i avel och uppfödargrupp, det ska bli spännande för det har jag aldrig vart med om:)
 
Hålla alla tummar ch tår ni kan åt oss i dag :) klockan nio startar vår ring :)
 
 
Ha en underbar lördag :)
 
Tack Åsa för att jag fick lna stolen, kommer att sitta som en prinsessa i dag :)
 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards