Alla inlägg den 2 december 2010

Av annica johansson - 2 december 2010 08:00

Ja att skriva i denna blogg är inte så lätt alla gånger. När man väl har gjort ett inlägg brukar det bli ett par, sen tar det stopp av olika andledningar. Tiden är en, jag önskar mer tid av tomten i år, sen har vi det att när man sitter här å skriver och allt bara slutar fungera och man lär börja om :( ja då tröttnar man....


Vad har då hänt sen sist?

Jobbar som vanligt och stortrivs med mina barn och kollegor som vanligt :)


Vart på världens roligaste föreläsning. Där vi fick leka i 3 timmar :) Det handlade om att eperimentera i förskolan :)


Lite julhandel har jag oxå hunnit med och bakat. Gubben fyller år på fredag och då är det ju trevligt att ha nått att bjuda på och är det kalas ska det va hembakt :)


Hobbe har vart här och lekt med mina busar...

Ja min Jack ser väl inte allt för snäll ut =) Roligt hade dom iaf. Lite väl kallt var det, två av dom började frysa om tassarna så det blidde inte så lång springtur på åkern. Gick in i värman och drack te, ja jag å Fia, hundarna fick lite frollic. När de tinat upp fick de gå ut på gården och fortsätta sitt bus :) Trötta hundar hade jag sedan :)


I går när det var -25 så beslöt jag att jag inte skulle plåga bilen utan gå till jobbet, men kom en liten bit och då funderade jag hur jag tänkte egentligen, näsan höll på frysa bort ;)

Hade kameran med och tog nåra fina kort, här kommer ett av dom jag tyckte blev häftig...

Ser ut som det brinner i björktopparna :)


Vi ska även göra ett nytt försök med Järvzoo nu på lördag :))))

Håll alla tummar att detta går vägen denna gång och att kung Bore håller fan på sig!!!!


Har även inhandlat världens bästa film :)) Undrar bara när jag ska få tid att titta på den???

   

Kan inte finnas bättre film än denna :) Sen ska jag bara leta reda på banden med "Trollet med den gula kepsen" så är lycklig och kan tillfredställa mitt barna sinne =)))

Nu ska jag sätta lite fart, har lite inplanerat innan jobbet kallar. Börjar inte förrän 11.30 idag, har både sina för- och nackdelar....


Ha en bra dag...     

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards