Alla inlägg den 27 december 2010

Av annica johansson - 27 december 2010 06:26

Ja då var det slut på julfirandet för i år. Bara invänta nyåret.


Jag har under hela december gnällt att det vart mycke å göra å att tiden bara rusar iväg. Har sagt många gånger att det får ta slut på denna månad så det blir lungt ett tag.


Lugnet kom, i går låg jag i soffan hela dagen och vräkte i mig skumtomtar och knäck. Inte helt fel kan man tycka, men det hade dock vart trevligare om det hade varit av egen fri vilja. Nu berodde det på förkylning och febran som anlände på juldagen.

  

Kröp i sängen strax efter 19 och sov till ca 5.30 sömn är ett bra botemedel mot febran.


På den tiden då jag var ung kunde jag sova bort febran helt genom att sova i två dygn men nått har hänt med den stigande åldern, går inte lika lätt nu, vaknar dock oftast feberfri men efter nån timme är den tebax :/


Hade det vart en vanlig dag skulle jag ha vart på jobbet nu, men fick ju ringa mig sjuk i går, trist å tråkigt vill inte vara sjukskriven, hatar det....

Hoppas att detta är snabbt över...


I dag ska min pärla in för besikting. Bara att hålla tummarna at den går igenom :)


Jag som annars brukar ha koll på det mesta, men nu känner jag att jag har noll koll. Har ingen aning om vilken tid det var =) Vet att gubben var ute å kollade upp den igår och var in å surrade om några lampor, men var nog bara febran som lyssnade för själv har jag ingen aning om vad han sa =))

Ja, ja..det visar väl sig innan dagen är slut om besiktningsmänen gillar min bil lika mycket som jag gör :)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards