Alla inlägg den 19 april 2011

Av annica johansson - 19 april 2011 09:37

Ja då ligger Bull på operationsbordet då 

   Lill hjärtat, känns inge roligt att lämna dom, men han var relativt lugn både i bilen och där, strosade på bordet nyfiket medans allt gjordes i ordning :)


Bara å vänta på resultatet, ska få hämta honom efter kl 13. Lång väntan....


Kelly skötte sig bra hon oxå, var nog mer matte som hade problem med sprutorna djuren fick   huva hatar sprutor och så låter det ju så hemskt när det knastrar i skinnet när nålen går in  



                   

Nu ska jag bälga i mig kaffe.


Vaknade idag och insåg att det var totalt rent på kaffe   Jag provade med pullver kaffe, men uch och fy bläääää. Kom på att jag hade en påse med smaksatt kaffe, smak av hasselnöt, låter inge gott men var desperat. Kan meddela att det smakade urban. Möjligtvis att det smakar godare en annan tid på dygnet....


Tacka vet jag vanligt kaffe  


    



   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards