Alla inlägg den 14 april 2011

Av annica johansson - 14 april 2011 07:40

Då har det hunnit blitt torsdag då, snart helg med andra ord  


I natt har det tydligen vart frost, men solen skiner och temperaturen ligger nu kl 7.45 på +2 :)))


Påsklovet börjar ju nästa vecka och jag har tagit ledigt två dagar, det ska bli skönt med lite långledigt. Ledig i 4 dagar jobbar 2 och ledig i 4 dagar   



Har lite inplanerat på lediga dagarna. Först och främst hoppas jag ju på en strålande fin helg nu så jag kan förbereda mitt trädgårdland.

  

Var i går till en bekant och hämtade hästskit som jag ska prepparera landen med.


På tisdag är det dax för vaccination på Kelly och kastrering av Bull

   

Senare på kvällen blir det faktiskt lite jobb, ska ha ett litet möte....

Men det ska bara bli trevligt :)))


Övriga dagar ska jag nog bara ta dom som dom kommer och göra sånt som faller mig in :))) Risken är ganska stor att jag någon dag kommer att ägna mig åt jobbrelaterat arbete   Har ju en sån spännande sak framför mig som jag planerat ett tag nu, så man kan knappast kalla det jobb utan bara roligt  


Jag har ju så mycket av barnasinnet kvar i mig så jag gillar ju att leka jag :)) I går satt jag å byggde på legomodellerna igen, har ju ca 20 st att bygga ihop och återfinna delar till...


Dax att lämna burken och starta dagen....


Önskar alla en   och trevlig dag.....
  


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards