Direktlänk till inlägg 24 mars 2012

I natt sker det....

Av annica johansson - 24 mars 2012 07:25


Dax för sommartiden :)



Har redan börjat oroa mig för detta. Jag som är så förvirrad när det är som vanligt. Å nu blir jag ju lite orolig och det beror nog på att jag har öppningen på jobbet på måndag :/ skulle ju va en fasa om det blev fel....


Den eviga frågan som kommer, hur var det ka klockan fram eller bak? På vintern ställer vi undan (bak) utemöblerna och på sommaren fram dom igen.

Ja så tänker jag men jag vägrar svära på att det är så, men som alla andra år så funkar det, så det kommer nog att gå bra i år oxå :)


Måndagen är ju lite skrämmande på andra sätt oxå. Har aldrig varit så fullbokat, ja så fullt att några saker måste bort...


Jobb, tandläkaren, förstahjälpen kurs, kvällsmöte med jobb, hockey :/ sen skulle jag gärna vilja ha en tid till Dr oxå, men får hoppas att de väljer en annan dag....


En sak på listan har löst sig, förstahjälpen kanjag ta bort, får hemläxa på den. Mötet på kvällen, ja där väntar jag fortfarande på respons på ändring av dagen. Sitter dock och filar på en presentation i det ämne vi ska belysa. så om det inte går att byta datum, är jag delaktig iaf :) det känns bra...


Hockeyn kan jag ju inte missa, får ju betala de 305 kr varken så jag går eller inte, köpte slutspelspaketet och då betalar man efterhand beroende på hur många matcher det blir.....




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annica johansson - 28 december 2014 10:16

Ska försöka sumera året som gått med bilder. Inte helt lätt att välja ut vad man ska ta med men har gått på känslan. Tänkte först ett kort per månad men insåg att det går inte så mellan 3 och 4 per månad fick det bli :)    JANUARI   Jag ...

Av annica johansson - 22 augusti 2013 08:29

 Man ska ju hålla det man lovar. Igår var jag en olydig flicka och bröt löftet   inte bra.... eller det kanske inte gör så mycket om det bara är en annan som blir drabbad???? Jag hade lovat mig själv att låta kameran vara och inte fota nått på hela d...

Av annica johansson - 21 augusti 2013 08:52

Jo visst är det så, men just i detta läge jag är i just nu hade det vart enklare att jobba så man slipper fundera och tänka så mycket. Lite av en nystart i mitt liv igen då.....     lyser och det är 17grader i solen nu kl 09 :)    Vet väl ...

Av annica johansson - 21 augusti 2013 08:40

Ja genom att sommaren varit så torr, är det dålig återväxt på gräs och dyligt, i alla fall här runt gården. Svårt att hitta fin föda åt kaninerna, men ute på åkrarna där de slagit en gång där börjar det finnas fint gräs.   I går kväll gick jag di...

Av annica johansson - 18 augusti 2013 18:08

Dagen började med att jag begav mig till skogs för att möta upp sveriges elit taxar. Det var dax för SM i viltspår. 21 startade hundar... Är man intreserad av resultat så gå in på: http://www.gavleborgtaxklubb.se/                   ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards