Alla inlägg den 14 mars 2012

Av annica johansson - 14 mars 2012 07:02

Ja less på min smärta i axeln nu, på lördag har har det gått två veckor med smärta.


Var till doktorn i går och han misstänkte att jag hade en nerv i käm ixeln och det låter ju troligt genom att det det sen i lördags strålar ner i armen och att bara röra fingrarna gör ont. Fått smärtstillande och muskelavslappnande,, går även och får massage, vilket är väldigt skönt efteråt men smärtan återkommer hela tiden.


Ska kontakta sjukgymnastiken i dag å höra om de kan hjälpa till. Har jag inte blivit bättre inom en vecka ska jag tebax till doktorn och då kan det eventuellt bli rönken för att utesluta en kotförskjutning....


Bara hoppas detta släpper NUUUU....


Jag jobbar men sen finns ingen ork kvar för att göra nå vettigt eller praktiskt, smärtan i sig säger stopp samt att smärtan tar all ork och sunt förnuft av mig. Så när jag väl är hemma så blir det det mest nödvändiga jag fixar med djuren, sen är jag liggandes......


Vet inte vad som är jobbigast, smärtan eller att inte orka/kunna göra nytta??? Tror dock på det sistnämda för smärta det är jag van att ha men detta att inte orka något är ju jobbigt för själen oxå....


Sen hade det säkert vart enklare om smärtan satt på vänster sida och inte högern och det borde ju ha vart bra om man var påde höger och vänsterhänt =) Men nu är jag en inbiten högerhänting, försöker göra såmycket som möjligt med vänster men si då blir det bara tok =)


Börjar oroa mig för spårkursen jag ska på i helgen, då vi ev ska åka skidor (beror ju på om det finns snö kvar) hela söndagen, jag får se det att jag får göra nått roligt åt mig själv, var ett tag sedan känns det som. Får väl i värsta fall leka Gustav Wasa å staka med en stav =)) 


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards