Alla inlägg den 6 mars 2012

Av annica johansson - 6 mars 2012 07:56

Ja ont gör det i min axel och ner över skulderbladet. Vaknade i lördags morse och var totalt låst.


I går var jag i väg och fick massage.



Det var otroligt skönt men gjorde samtidigt förbenat ont =)


Det var tydligen en liten, liten muskel som är väl inbäddad i skulderbladet som inte mådde så bra :( Sen var det ju fler knutor lite här och var som inte heller mådde så bra.


Igår blev jag så trött efter massagen och ont fick jag så jag tog lite värktabletter och somnade ganska fort, redan kl 19 sov jag. Trodde nog jag skulle vakna i natt eller i ottan och vara superpigg men vaknade av att klockan ringde 06 så det blev 11 timmars sömn :)))  Det var första gången på fler veckor jag fått sovit ut :) Det hela började ju med rejäl ryggvärk för 3 veckor sedan. När jag får så här ont så mår jag bara illa och då är det svårt att sova....


Idag har jag nästan ondare än vad jag hade före massagen, men det är ju så det brukar vara. Så det blir att vara hemma från jobbet idag oxå :((( hatar det!!!! Förhoppningsvis så blir det ju bättre och bättre....


Ska fortsätta gå på massagebehandling i förebyggande syfte, genom att jag har mina skador och snedbelastar ryggen hela tiden så kan det vara bra att få mjuka upp musklerna med jämna mellanrum :)


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards