Alla inlägg den 5 mars 2012

Av annica johansson - 5 mars 2012 12:58


Ja vad gör man när man knappt kan göra något. Jo man tar kameran med ut i skogen :)


Denna gång for jag själv utan sälskap och hundar. Tanken var att jag skulle fånga stjärtmesarna som vi hittat på ett ställe i skogen. Som vanligt när man planerar så går det åt skogen ;) Ja det gjorde det nu oxå. Såg dock en, låångt upp i himlen =)


Försökte locka till mig lite andra fåglar. Den enda jag lyckades locka var denna....

 

Gröngöling. Den var väldigt blyg och höll sig på avstånd en längre tid, aldrig kom den så nära att jag kunde få ett bra foto av den. Kan ju faktiskt först den, att den var lite skeptisk, jag lät som en Gröngöling men såg väl knappast ut som en =)


Hittade även en Tovsmes :) Att jag inte fångade Stjärtmesen var ju synd men å andra sidan var det en skön och avkopplande promenad och det är ju så vackert i skogen :) Det är ju tur jag har mina Pilfinkar här hemma som villigt poserar för mig ;)


Alla bilder kan ni se här

http://jalbum.net/sv/browse/user/album/1135514/




Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards