Alla inlägg den 17 mars 2012

Av annica johansson - 17 mars 2012 06:29

Ja då har vi äntligenkommit till dagen jag har längtat så efter :)


I två dagar ska jag lära mig om detta med konsten att spåra i skogen. Har förstått att det är många som tror att jag ska spåra med hund men så är det inte, bara jag som ska få spåra ;)



Vargen kommer att vara huvudtemat dessa dagar, sen beror det ju lite på vad för spår vi hittar i skogen.

Är ju inte så mycket snö kvar i skogarna, men vi ska bli undervisad av en väldigt duktig och erfaren spårare så jag tror detta kommer att bli lärorikt hursom :)


Mest teori blir det i dag, en liten tur till skogen blir det. På kvällen/natten ska vi ut och lyssna om vi hör några djur som ugglor och varg :))))  Söndagen ska vi spendera hela dagen i skogen.


Var in å kollade vädret  i går på väderkanalen och det såg inte så bra ut för söndagen, de lovade regn hela dagen :( Bu på morgonen var det borta :) hoppas verkligen vi slipper regnet....


Kul ska jag dock ha varken så det regnar, snöar och blåser :)))


ha det gott....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards