Direktlänk till inlägg 27 november 2010

Bläääää.... :((((

Av annica johansson - 27 november 2010 06:44

Resan till järvzoo blir inställd     


Inte ens E4:an är plogad


  

   


besviken, besviken och åter besviken... vill ju!!!! Nu ska jag svära lite så blunda ni som inte gillar sånt ;)


helvetes, djävla skit piss väder!!!!!


Allt detta missar jag

Berguv
Duvhök
Fjälluggla
Kattuggla
Kungsörn
Lappuggla
Slaguggla
Tornfalk
Trana
 
Brunbjörn
Fjällräv
Igelkott
Järv
Lodjur
Myskoxe
Rådjur
Ren
Rödräv
Varg
Älg
 
Myror

Ja vad är en bal på slottet???

Troligtvis helt sagoligt underbar....


Det skulle utses ett annat datum, en liten  tröst iaf...


MEN mina förväntningar då?? villl villll!!!!!


Säkert ett bra beslut, MEN!!!


hur inspirerande kommer denna dag att bli då??!! Ut å knäppa kort på hundar i snön då, men det kan väl inte slå att tex få en sådan här bild...

(bilden lånad från djurskyddet.se)


 
 
Malin

Malin

27 november 2010 17:40

Trist att det blev så, men det var nog säkrast ändå! Järvzoo finns kvar och då får ni säkert bättre fotoförhållanden!!

http://malinwikstrand.bloggagratis.se

annica johansson

28 november 2010 08:02

Jo det är sant det :)

 
Maria och Kicken

Maria och Kicken

28 november 2010 19:09

..ja, men tänk på vilket busväder att åka i, det var inte trevligt på vägarna..

Man ska inte utsätta sig för onödiga risker - Järvzoo står kvar vettu ;)

http://mariahedq.cybersite.nu

annica johansson

28 november 2010 19:19

så sant så :)
Var mina förväntningar som sprack men den realistiska sidan tyckte oxå det var lika så bra att det blev inställt :)

 
Maria

Maria

30 november 2010 10:54

De var en himla tur ni stanna hemma i detta väder.
Även fast du hade stora förväntningar för Järvzoo. De går flera tåg ;)

http://maria9.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annica johansson - 28 december 2014 10:16

Ska försöka sumera året som gått med bilder. Inte helt lätt att välja ut vad man ska ta med men har gått på känslan. Tänkte först ett kort per månad men insåg att det går inte så mellan 3 och 4 per månad fick det bli :)    JANUARI   Jag ...

Av annica johansson - 22 augusti 2013 08:29

 Man ska ju hålla det man lovar. Igår var jag en olydig flicka och bröt löftet   inte bra.... eller det kanske inte gör så mycket om det bara är en annan som blir drabbad???? Jag hade lovat mig själv att låta kameran vara och inte fota nått på hela d...

Av annica johansson - 21 augusti 2013 08:52

Jo visst är det så, men just i detta läge jag är i just nu hade det vart enklare att jobba så man slipper fundera och tänka så mycket. Lite av en nystart i mitt liv igen då.....     lyser och det är 17grader i solen nu kl 09 :)    Vet väl ...

Av annica johansson - 21 augusti 2013 08:40

Ja genom att sommaren varit så torr, är det dålig återväxt på gräs och dyligt, i alla fall här runt gården. Svårt att hitta fin föda åt kaninerna, men ute på åkrarna där de slagit en gång där börjar det finnas fint gräs.   I går kväll gick jag di...

Av annica johansson - 18 augusti 2013 18:08

Dagen började med att jag begav mig till skogs för att möta upp sveriges elit taxar. Det var dax för SM i viltspår. 21 startade hundar... Är man intreserad av resultat så gå in på: http://www.gavleborgtaxklubb.se/                   ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards